duvethonfanny

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Stockholm

Av fanny - 30 juli 2014 11:31

Igår var mamma jag och mikaela i stockholm för vi skulle kolla på skridskor. Då tänker ni säker varför åka ända dit för ett par skridskor. Men i stockholm ligger en jätte bra konståkning butik som heter Teijas Skateshop. Där inne behöver man bara veta vad man kan göra lr typ vilken nivå man är på så hjälper dom en med resten. Först mäter dom foten för att kolla storleken. Jag hade 260 vilket motsvarar 39. Hon kom ut med två par ett par wifa och ett par edea. Jag tyckte bäst om edeas för dom var mycket mjukare och skönare att ha på foten. Men iallafall så köpte jag dom. Jag har inte hunnit med att ta några kort på dom men tänkte ta de i ett annat inlägg.Sen köpte jag även två linnen. Ett fluffigt leopard mönstrat och ett mer vanligt blått. Jag köpte även två par skor.

 

Vi tog oss både dit och hem via tåg vilket gick jätte bra. Vi åkte hemifrån kl. 06:00 och var hemma ungefär 23:00Jag är jätte nöjd med dagen och vädret. Vart dock lite varmt när man var tvungen att släpa på alla grejer men till slut så hittade vi ett ställe där man kunde hyra skåg så det gjorde vi. Hoppas att ni oxå hade en underbar dag. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 13 oktober 2014 20:27

har gjort en ny blogg för jag gillade inte appen som hör till bloggplatsen. Så kolla gärna in den > fannywrotethis.wordpress.com ...

Av fanny - 6 augusti 2014 19:29

Hej   Jag har glömt att säga att jag har fått en ny mobil av mamma. Det är en blå samsung galaxy fame lite. På den kan jag dock inte ha bloggplatsen och därför är det svårt att hålla bloggen uppdaterad. En sålänge så har jag varit tvungen att ha ...

Av fanny - 6 augusti 2014 19:16


Är nu hemma från riga. Allt var super. Tänkte att det skulle koma ett inlägg om de senare för jag är ganska så trött efter resan. Jag har tagit massor av bilder men är lite osäker på hur jag sen ska lägga upp alla. Kanske inte så kul om jag läger upp...

Av fanny - 4 augusti 2014 11:16


Sitter i bussen påväg till stockholm. Då ska vi sen ta en färja som går till riga. Vi kommer hem på onsdag så två nätter på båten. Imorn på morgonen kommer vi att vara framme. Sen ska vi vara i riga i sex timmar och sedan åkq färjan hem. Så därför så...

Av fanny - 2 augusti 2014 19:33


Sitter i bilen påväg hem från 75 år firandet. Det vart grillad mat och tårta på de. [Bild] [Bild] [Bild] ...

Presentation


Välkomen till min blogg. Jag heter Fanny och är 13 år.

Kontakta mig

Mail: duvethonfanny@hotmail.com

Instagram: duvethonfanny

  

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mikaelas blogg

   


Ovido - Quiz & Flashcards